Szállítás

Általános tájékoztatás

Az Ön által kiválasztott Termékek többféle szállítási módon és időről-időre változó áron rendelhetőek meg, egyes esetekben pedig akció keretében folyamatosan változó áron találja ezeket meg. Az aktuálisan elérhető szállítási módozatokról és azok áráról a konkrét Termék megrendelésekor tájékoztatjuk, itt általános tájékoztatást adunk Önnek a szállítási feltételekről.

Szállítás díja

A csomagpontos szállítás díja 1.290 Ft, a házhozszállítás díja 2.290 Ft, 20.000 Ft feletti összértékű rendelés esetén a Foxpost általi szállítási módok mindegyike ingyenes.

Szállítási módok

  1. Házhozszállítás Foxpost futárszolgálattal

 Házhozszállítás esetén kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol napközben elérhető.

Ha Ön a megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a megadott elérhetőségek valamelyikén. Az értesítőn található szám segítségével lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 2 alkalommal kísérli meg a megrendelt Termékek kiszállítását. 

A Webáruház fenntartja a jogot arra, hogy az egy megrendelésben szereplő Termékeket egyszerre szállítja ki, részszállítás teljesítését nem vállalja.

 Szállítási határidő 

A Webáruház a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a Terméket.

Termékeinket elsősorban a Foxpost futárszolgálat szállítja, a kézbesítés gyorsaságát nem tudjuk szabályozni, a csomagokhoz tartozó nyomkövetési kód kizárólag a feladást, a szállítási státuszt, és a kézhezvételt jelzi.

A konkrét szállítási határidőt minden esetben a Webáruház által küldött visszaigazolás tartalmazza. Ez alapesetben készleten lévő termékeknél mindig 1 munkanap, a külső raktáron lévő termékek esetén várhatóan 1-2 hetet vesz igénybe, esetleges adminisztrációs problémák vagy hibás raktárkezelés esetén az ügyfelet azonnal értesítjük a csomag későbbi érkezéséről.

A Webáruház az Ön rendelését, a megrendelt Termék(ek) típusától függően a lehető leghamarabb átadja a futárszolgálatnak. A Webáruház és/vagy a futárcég a szállítás napjáról e-mailben és/vagy sms-ben előzetesen értesíti Önt.

A Webáruház késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló (lásd a Fogalom meghatározásokat az I. Mellékletben)jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Webáruház a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

  1. a Webáruháza szerződés teljesítését megtagadta

VAGY

  1. a szerződést a Felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.
Shopping Cart
Scroll to Top